Дистанційне навчання

 

Розклад з 25 по 29 травня

Розклад з 18 по 22 травня

Розклад з 12 по 15 травня

Розклад з 4 по 8 травня

Розклад з 27 по 30 квітня

Розклад 21 по 24 квітня

Розклад з 13 по 17 квітня

Розклад з 6 по 10 квітня

Розклад з 30 березня по 3 квітня

Розклад з 12 по 20 березня

Дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Мета дистанційного навчання — надати освітні послуги, застосовуючи у навчанні сучасні інформаційно-комунікаційні технології: за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти.

Рекомендуємо:

1. Під час організації дистанційного навчання чітко дотримуватися нормативно-правового забезпечення з цього питання.

2. З метою забезпечення організації освітнього процесу та виконання освітніх програм використовувати інструменти онлайн-спілкування та електронні ресурси й веб-сервіси в синхронному та асинхронному режимі,  веб-ресурси, розроблені педагогами, практикувати індивідуальні консультації та самостійне опрацьовування навчального матеріалу.

3.  Інформувати всіх батьків здобувачів освіти про особливості освітнього процесу в період карантину.

4.  Надати обов’язкові рекомендації учням щодо використання веб-ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо.

5. Для ефективного впровадження системи дистанційного навчання передбачити форми зворотного зв’язку (контролю) зі здобувачами освіти та їх батьками.

6. Розглянути можливість використання безкоштовного сервісу Google Classroom та/або безкоштовної, відкритої системи дистанційного навчання Moodle.

7. Перевіряти не апробовані вчителями  веб-ресурси на їх відповідність освітнім програмам та віку здобувачів освіти, доступність та безпеку.

8.  Створювати закриті спільноти в соціальних мережах (Вайбер /Телеграм/ Фейсбук /Інстаграм) за визначеними спільно з батьками, педагогами й здобувачами освіти принципами організації груп та правилами спілкування, навчання, тестування.

9. Використовувати  інструменти спілкування в дистанційному навчанні відповідно до наявного системотехнічного забезпечення (електронна пошта, форум, чат, відеоконференція, блог тощо).

10. Практикувати уроки через Skype; підготовку завдань на самостійне опрацювання через платформи Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro.

11. Використовувати можливості платформи GIOS (математика), яка дозволяє на час карантину безкоштовний доступ до всіх матеріалів для 5-9 класів.

12. Сприяти навчанню учнів 11 класів щодо підготовки до ЗНО-2020 через індивідуальні консультації, самостійну підготовку на веб-ресурсах УЦОЯО http://testportal.gov.ua/,  ЛРЦОЯО https://lv.testportal.gov.ua/  та платформах Promethеus  https://prometheus.org.ua/,  iLearn (школярі) https://ilearn.org.ua/,  https://studway.com.ua/ilearn/.

13. Сприяти розробленню педагогами, які працюють у 4-х класах, та вчителями-предметниками, які працюють у 9 класах,  доступної та практичної системи підготовки учнів 4, 9 класів до ДПА з використанням інтернет-технологій, індивідуальних консультацій.

14.   Використовувати такі інструменти для спільної роботи вчителів та здобувачів освіти:

  • https://onlinetestpad.com/ua — конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань;
  • https://learningapps.org – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань;
  • Google-документи.

15. Активно використовувати інтернет-ресурси для самоосвіти: EdEra,  iLearn,  Рrometheus,  Розумники, Освіторія, Youtube-контент (освітні Youtube-канали, відеоролики і т.п.).

Розклад уроків під час карантину

ОСВІТНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
Лист МОН “Щодо організації освітнього процесу в закладах середньої освіти під час карантину”